Light Pink Pointer

DANS

Skolan idag var helt okej,vi hade ett stor hål då vi inte hade idrott så jag & Fanny passade på att bocka av lite läxor vilket var hur skönt som helst. Slutade 20 över tre och drog då hem & låg i soffa helt död. Halv åtta var det dax för dans,är så himla kul!! Körde lite styrka innan vilket var hur skönt som helst,saknat träningsvärken!! Imorgon har vi estet dag,efter det ska jag hem,städa &plugga Naturkunskap sen tänkte jag även göra lite svenska!

Sån himla skillnader på högstadiet och gymnasiet,nu gäller det att verkligen planera sina studier och ha kolla på allt själv.. kommer vara jobbigt ibörjan men snart kommer vi nog in i det & hoppas det blir bra snart! Nu ska jag kolla ph,om jag ens håller mig vaken;) Men vi hörs,puss





Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback