Light Pink Pointer

SÅNDÄR JOBBIG DAG

Gick till skolan men blev hemskickad igen av min Sångpedagog då hon sa att jag inte alls såg kry ut.
Så gick hem & mamma ringde ♡ Då åkte jag, bella & småpojkarna in och lämna lite nya kläder till henne på sjukan. Hoppas hon kommer hem imorgon, så tomt utan henne här ♡
Sen har jag pluggat matte med världens jävla huvudvärk. Har så svårt för matte & blir så frustrerad på mig själv när jag inte förstår. Tur jag har Världens bästa pojkvän som står ut med mina utbrott och förklarar för mig hur jag ska göra,dessutom satt micke med mig nu och gick igenom det vi skulle kunna och blev mycket lugnare då när vi diskuterade så lärde jag mig mycket mer. Jag har iallfall gjort mitt bästa så hoppas bara provet går bra imorgon.
Imorgon SKA jag sova hos Felicia.
Men nu ska jag ta bilder på vad jag har i min väska till er här på bloggen. puss




Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback