Light Pink Pointer

THIS WORLD SCARES ME

MÖRKRÄDD

Jag blir på riktigt otroligt rädd för vart våran värld är påväg. Det är hur många rasistiska parti som helst som nu kommit med i EU. 
Dom tycker alltså vi ska skicka ut halva Sveriges befolkning & att homosexuella & de med "sjukdomar" inte ska få leva typ? Alltså vafan är det för tanke? Dom är väl precis lika mycket människa som vi & det spelar ingen roll på hudfärg, namn, kön, hemland ingenting för vi är alla likadana innanför all hud. 
Jag blir så ledsen, att folk ens kan tänka så? Jag är rädd, rädd att det ska bli som med Hitler. Han började med ca 1% men slutade med att leda hela jävla Tyskland. Vem vet, snart kommer kanske en tredje världskrig & vad lönar det sig till? Vem vill ens ha ett krig, ingenting löser sig med det.
Jag har verkligen panik om hur våran framtid kommer att se ut, tänker vi faktiskt sjunka så lågt? Så många tankar som snurrar i en sån himla trött hjärna. Jag kan verkligen inte släppa det här, usch...






Kommentarer
Postat av: E

Det är fruktansvärt! Jag är livrädd. Som att historien upprepar sig.. Älskar dig!




SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback