Light Pink Pointer

MYSKVÄLL,ALDRIG MER

Ja, igår så dygnade jag, Linnéa , Fanny, Hampus, Mattias & Erik. Vi grillade & då var Martin & Pontus med också. Sen drog dom typ, vi spelade kubb, spel, hoppade Studsmatta & massa mer och sov inte en endaste blund. Så på de senaste 33 timmarna har jag sovit en kvart. Gör allt för att hålla mig vaken så jag kan somna ikväll, men hur det ska gå är en annan femma.. 
Men va iaf jätte mysigt men skolan va förjävla seg.. Bytte p-stav idag med, tog rätt lång tid & mitt hål vart större än andras pga min satt så långt in & konstigt så jaa, kommer vara piss blå imorgon sa hon;) haha! 
Men nu ska jag typ, vet inte ... Sova? 😂
Imorgon kommer äntligen älskling hit igen ❤️ Puss









Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback