Light Pink Pointer

ÄLSKAR VÄDRET

Varit så himla fint väder så jag kan inget annat än att vara glad!:D 
På förmiddan solade jag & bejb& vid ett kom Ellen & vi tog en promenad till angies päron där vi tömde container(låg historia) & det höll vi på med till sex ungefär! Då åkte jag hem till älskling, sprang upp & duschade sen blev det grillat med hans familj +moster, kusin & hennes pojkvän! Hur mysigt som helst & som vanligt tvingar Karin i sig en så mycket mat så man knappt kan gå efter, sötnosen;) sen va vi ute till nio ungefär då gick jag & Karin in och fixade efterätt, haha;) nu är jag & bejb uppe på hans rum & han pluggar! Sen ska vi mysa framför en film. Älskar att få krypa ner i mannen i mitt livs famn ❤️ 
Godnatt bloggen, puss!






Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback