Light Pink Pointer

Vad fan lever vi i för värld?

Jag blir så sjukt arg, vad är det här? 
Här är alltså en man från Uganda som dom eldar upp pågrund av att han blev påkommen ha sex med en annan man? Jag förstår inte grejen, är det såhär en värld ska se ut? Alla människor har rätt att leva som de vill. Alla människor har rätt att få älska vem dom vill, det är ju deras liv inte ditt, ellerhur? Det här är nog den mest berörande bild jag sett, se på alla barn som står & kollar på? Är det såhär de ska växa upp? Det spelar ingen roll om man är kär i samma kön eller inte, människa som människa. Kan vi inte bara acceptera varandra & vara glada för varandra skull. Ska man behöva bli dödad för att man följer sitt hjärta?! Usch jag blir så jävla förbannad! Vem fan bestämde att man inte fick bli kär i samma kön? Vem kom ens på att man inte skulle få det? Jag förstår mig inte på människor! Jag blir så jävla ledsen när jag ser sånt här! Att vara gay är ingen sjukdom, det är ni som tror att de är det som lider av någon sjukdom, sök hjälp förfan!!! Usch.

Kommentarer
Postat av: Morgan

Hemskt... blir själv rädd när jag ser det. Är också gay...

Postat av: Anonym

fyfan vad hemskt!!!! detta tänkte jag också blogga om. stackars kille:((




SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback