Light Pink Pointer

Min kärlek💗

Kan inte sluta tänka på vår framtid tillsammans, jag vill dela allt med dig. Du är lycka, du är mannen i mitt liv! Jag blir så svag när jag är utan dig, det går inte en sekund utan att jag tänker på dig. Du är så vacker, så speciell. Du gör mitt hjärta helt, du gör mig lycklig! Jag trodde aldrig att jag skulle kunna hitta en sån fin kille som du. Du är min bästavän, du ger mig trygghet. Med dig kan jag prata om precis allt, du finns alltid där & åh du är så himla underbar! Enda sen dag ett när vi blev tillsammans har jag för varje dag bara blivit mer & mer kär. Jag vet att jag säger det ofta, men jag vet inte vad jag skulle gjort om inte du kommit in i mitt liv❤️ Jag är så glad att jag fick dig, jag ska göra allt för att du ska vara lycklig. Du är luften jag andas, det är för dig jag vaknar på morgonen. Jag älskar dig min finaste pojkvän❤️ Jag kommer att gå igenom eld & vatten för dig! Folk förstår inte hur det är att leva i ett distansförhållande, det är så jobbigt men det blir så speciellt när vi ses & det är så mysigt. Det pirrar varje gång jag sätter mig på sista tåget påväg till dig. Att se dig stå där på perrongen & vänta på mig,allt bara pirrar. Du visar så tydligt att du verkligen älskar mig& du är bara helt klart bäst. Jag hoppas du vet hur stolt jag är över dig, över allt& tack att du står ut med alla mina problem& att du alltid säger rätt saker vid rätt tillfälle, när jag behöver höra det som mest. Du är en människa med ett stort fint hjärta som vill alla väl,jag är verkligen lycklig med dig! Du är så jävla bra Niklas ❤️



Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback