Light Pink Pointer

Hej Hej bloggen! (igen)

Nu gör jag mitt andra inlägg på någon minut! Känner mig på blogg humör bara! Vet inte varför, känner mig glad! Haft mysigt med min pöjkili pöjk i helgen! Han var till Åland förra helgen på träningsläger, och köpte då hem lite godis till mig, 0,5kg Tuttifrutti! De ska jag nafsa i mig nu i veckan! Längtar till 4april då min älskling kommer hit! Då firar vi ett halv år på lördag 5 April!! Tiden går fooort! Nej, ska duscha nu! Så Puss Puss!
 
Jag älskar min pojkvä..Vänta!! Juste jag är ju en kille, jag skriver ju på min flickväns blogg! Jag har ingen blogg så får låna denna just ikväll! Så gör ett nytt försök! Jag älskar dig min underbara flickvän, du gör allt så underbart, lycklig och super glad att ha diiig! Puss på diiiig babi! ❤️❤️

Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback