Light Pink Pointer

GODNATT!

Imorgon är det en kort dag i skolan men endå jobbiga lektioner! Haha, ska dock till tandläkaren med vilken jag ser fram emot då ståltråden blivit så lång där bak när tänderna flyttat fram så fastnar hela tiden i kinden!! Haha.. 
Såg dessutom här omdagen att mina tänder har flyttat på sig en heldel& det känns sååå skönt! Äntligen börjar jag se resultat!:D  Har kollat farmen & förberett mitt hår till imorgon, lockat det! Blir sånna skruvar så det är mycket finare om jag lockar & sover med dom! Då lägger dom sig jätte fint! ;) 
Har även läst ut en bok, som jag började läsa idag! " jävla adhd-unge" heter den. Den är jätte lättläst & verkligen värd att läsa, den ger en syn om hur det är att ha adhd & hur vi runt omkring vägrar se att folk behöver mer stöd & hjälp! Det var mamma som sa åt mig att jag borde läsa den & det gjorde jag, på en timme! Så läs den! Haha jaja nog om det, nu ska jag försöka sova! Godnatt, puss!




Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback