Light Pink Pointer

FY PÅ MIG

Känner att jag varit urusel på att göra ordentliga inlägg men har inget dirrekt intressant att skriva om.. Veckan har gått sakta men endå fort, har varit med Linnéa halva veckan & skrattat så vi näsan kissat på oss, myst en massa med hästarna & bara tagit det lugnt! Imorgon är det fredag, skönt med helg men träffar ju inte Niklas :( Mamma, jag & Hugo åker dirrekt när jag slutar imorgon till Magge! Var sjukt länge sen jag var där, typ ett år sen(?) så blir mysigt att få vara där igen❤️ Magge brukar komma hit så nu är det våran tur att ta oss till henne, så blir en riktigt lugn helg! Vet inte hur bloggningen blir alls i helgen men det märker vi! 
Efter skolan idag hämtade jag lilleman på sin skola& sen har jag typ bara pluggat tyska. Nästa vecka blir väl en ganska lugn vecka hoppas jag! Har ett nationellt prov, engelska uppsatsdelen. Så jaa, tror det gör att vi missar biologin/ kemin och veckan efter har vi nationellt prov i kemi så är köörd, på rikitgt!! Hahah guuud. Nog med tjat, ha en fin kväll för det ska jag! Puss



Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback