Light Pink Pointer

SNÄLLA LÅT VECKAN GÅ FORT

Började ju på ny förskola idag eftersom där jag jobbade har stängt ner nu& det var så sjukt jobbigt att byta! Andra rutiner, andra fröknar & andra barn! Dock har jag med några från andra förskolan så det är ju skönt men saknar fröknarna på andra förskolan då jag fått så bra kontakt med dom fina människorna 💖 
Men nu är iaf första dagen över & den va hur lång som helst även om jag inte började förens 10 då jag va hos tandläkaren först så har ont i hela käften. Saknar dessutom mina vänner & kommer inte träffa Fanny på hela jävla lovet om vi inte kan ses på onsdag:(
& hela veckan är Felicia borta sen åker jag, kul! 
Imorgon kommer iaf finaste Frida hit 💖 
Nu ska jag lägga mig i sängen framför tvn, har ont i halsen & snorig! Usch, men snart är det lov på riktigt!!

Kom in på mitt första val på gymnasiet, skönt 👌

Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback