Light Pink Pointer

MIDSOMMAR/KALAS/MYS

Ja, i fredags kom jag till Tierp kvart i elva! Blev mött av mannen i mitt liv & finaste svärmor💖  Åkte hem till dom, lämnade mina grejor & drog till bästa syster & Angie ❤️ Där blev det att kolla på orange is the new black& sen sov jag;) haha! Sen fixade vi till oss lite & drog till pilvägen där älskade Ronja,Anna-Lena, Roger , Linda , Liam & Mia var! Sen kom linn, Marcus & Linns  föräldrar (kan inte namnen) haha;) och sist Karin, svenne, Niklas & Simon! Det bjöds på god mat & en massa skratt! Vi spelade kubb och hade det trevligt! 
I lördags vaknade jag helt jävla död! Jag hade feber, & kunde inte röra mig! 
Så medans jag låg & i sängen helt död hade dom kalas där nere under förmiddan. Fick tillslut i mig en knäckemacka & blev lite piggare till kvällen då det kom ännu mer släkt för att fira Simon som blev 15år🎁
Orkade med att spela lite kubb & åt lite hamburgare☺️ 
Sen gick jag & Niklas till lillstugan & kollade tv och hade det jätte mysigt, skrattade , pratade osv innan vi somnade! Vaknade i älskling famn & vi låg & drog oss till elva ungefär! Sen gick vi in och spelade spel , åt lunch osv innan vi drog till Ronjas lägenhet där det blev mys med henne, Angelica & Ellen innan tåget hem gick! 
Nu har jag ätit & ligger i sängen framför tvn med mamma i soffan! Imorgon är det jobb igen, bara stå ut. Nästa helg är det dop för minstingen ❤️ Nu blir det en bildbomb från helgen, puss!







Älsklingens katter har fått ungar & jag ville ha med allihopa hem 😍


Sjuk & glad igår ;) när energin kom😂





Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback