Light Pink Pointer

JAG ÄLSKAR DIG

Aldrig någonsin i hela mitt liv har jag träffat en kille som är så omtänksam som du. Ditt hjärta är det största jag vet& du vill bara att alla ska må bra. När jag ligger på botten får du mig upp till toppen! Du ger mig alltid ett leende på läpparna & jag vet verkligen inte hur jag ska kunna tacka dig för allt du har gjort för mig. Min kärlek till dig är obeskrivlig Niklas! Jag har aldrig varit såhär kär, aldrig haft sånna starka känslor för något. Jag vill aldrig förlora dig, mitt hjärta tillhör dig & ingen annan. 
Du får mig att känna mig speciell, har fortfarande fjärilar i magen varje gång vi ses. Idag är det din dag, du blir hela 18 år & jag hoppas du fått en super dag! Jag älskar dig till månen & tillbaka tusen gånger om,jag älskar dig! 🎉❤️❤️



Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback