Light Pink Pointer

Finns alltid för dig!

Ja, vart ska man börja! Jag har en underbar flickvän. Från topp till tå! Hon gör mig så himla lycklig, och jag vet att hon finns för genom vått & torrt och de är de som gör henne till den bäst! Hon är den bästa tjej som finns, allt du gör är så underbart. Så stolt över dig gumman, du är bäst! Och jag kommer alltid att finnas för dig! De vet du. 
Men de som suger med distansförhållande är att man inte kan skydda henne på samma sätt. Speciellt inte nere i Göteborg! Skulle jag vara hos dig nu så hade jag hjälpt dig, ingen ska få kolla på dig på de sättet utom jag. Ingen alls! Jag är en schyst kille, gör aldrig någon illa någon gång. Fast man velat många gånger, till och med skulle kunna ta ner de andra hur lätt som helst. Men jag gör de inte. Samma sak nu, jag skulle volja vara hos dig nu. Se hur de skulle bete sig när jag är med. De krävs mycket att jag ska bli den arga killen, men jag blir riktigt arg då folk kollar på min flickvän på de sättet. Snacka om fegt att ens våga kolla sådär, speciellt då inte ens jag är med som kan skydda dig.
 
Jag hade definitivt skydda dig om jag var där hjärtat! Hade fårgat vad de håller på med! Jag älskar dig och ingen ska få röra dig utan att jag ställer mig i vägen innan! Jag lovar mitt liv före dig! Puss min vackra tjej💗💗
 

Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback