Light Pink Pointer

BLANDADE KÄNSLOR

Samtidigt som jag känner värsta lyckoruset i hela kroppen av att veta att på fredag har jag gått nio år i skolan & får slippa transtenskolan så är jag jätte ledsen för även om klassen haft så himla många motgångar & vi är väldigt splittrade är det endå vi som är 9D, klassen som fick en lärare att gå in i väggen, som bytt klassföreståndare flera gånger, som går ut som en mycket bättre klass än sjuan. Kommer faktiskt sakna dom, lite;)  åh vet inte om jag ska skratta eller gråta.. 
I sjuan grät jag för jag tyckte klassen sög, nu hade jag inte kunna tänkt mig gå i någon annan klass.
Att veta att man aldrig mer kommer se vissa gör lite ont i hjärtat 💔 & andra är bara skönt att komma ifrån 😳 
Åh ni är fan bäst! 

Kommentarer
Postat av: Klasskamrat

Håller helt med...




SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback