Light Pink Pointer

SOMMAR

Vädret igår va ju helt underbart! 
Igår när jag kom till Uppsala för att byta en sista gång stod världens finaste kille där med rosor! Han är ju för fin ❤️ 
Blev hämtad av Ronja & syster. Körde hem Nicke sen hade vi myskväll framför PLL! 
Somnade vid tolv & vaknade halv elva bredvid Angelica då Ellen är & jobbar! 
Solen skiner in genom fönstret & det känns verkligen som sommar när jag vaknar upp här till värme #nostlagi från förra året ❤️ 
Nu är jag redo att spendera två veckor med dom som står mig närmast, med dom som gör mig lycklig! 
Ska upp & duscha och se om jag får Angelica i liv så vi kan äta frukost!;)
Sen ska vi fira jojje som blev 21 i tisdags & ikväll blir det bio & äta ute med Niklas i Gävle! Puss ❤️





Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback