Light Pink Pointer

BAD,IGEN

Igår åkte jag till Ellen vid elva,jag plingade lite på gitarren & Ellen sjöng med mig! Vid kvart över ett skjutsade Anna-Lena oss til Tierp då Ellen skulle till tandläkaren. Efter kikade vi i lite butiker innan A hämtade oss & ganska fort körde hem mig till bejb. Det va bara att springa & byta om & dra till ännu en annan badplats, ettingsand. Hade med oss taco som vi åt efter ett dopp i vattnet;) 
Kom hem runt 10 & la oss direkt eftersom älskling jobbar! Han somnade tillslut men jag låg vaken till ett& läste en bok på telefonen ,haha;) sprang in& kissa med vid halv ett skit läskigt!! 
Vi sover i en typ stuga dom har på gården så måste gå in för att kissa,haha;)
Vaknade vid 10 idag& läste lite till osv innan jag gick in,duschade & åt frukost. 
Ska snart iväg med Karin för att handla till ikväll då några av Niklas kompisar kommer hit & vi ska grilla & bara ha mys! Puss
Igår 

Längtan är så stor efter er mina pojkar ❤️




Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback