Light Pink Pointer

Jag älskar dig babi!

Du betyder allt för mig, du är den underbaraste personen som finns! Kommer göra allt för dig varje dag, varje minut och varje sekund. Du är mitt liv! Du är de ända som får mig att vara så jävla lycklig! Är alltid glad när jag är vid din sida! Skulle göra va fan som helst för att få vara med dig varje dag! Varje f*cking dag! Du är mitt ljus, mitt allt! Du är så otroligt vacker! Finns ingen som är så vacker som du! De finnaste jag har! Inget är lika mycket värt som du! Ingen skulle skulle kunna byta ut dig, absolut ingen skulle vara så underbar som du! 
Mitt lov har vart helt perfekt! Fått vart med dig i 2 veckor i sträck och de har vart helt underbart! JAG ÄLSKAR DIG MELINE AGNETHA LINDAHL! Du är mitt allt, vore inget utan dig!
Vi ses om NIO dagar igen hjärtat mitt! Ingen förstår vad vi går igenom! De är så jävla jobbigt att behöva lämna sin älskade tjej varje söndag då vi träffas varannan helg!♥♥
 
 

Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback