Light Pink Pointer

SÖNDAGSÅNGEST

Hej vänner,i fredags kväll runt elva bokades biljetter &på lördag morgon kvart över sju satt jag på tåget mot den finaste människan i mitt liv!
Jag har varit så himla ledsen sista vecka eftersom vi varit så mycket på sommarlovet så blev jag helt down &grät hela tiden så bestämde mig för att åka dit och jag ångrar det inte för nu har jag nya krafter & fullspäckad vecka framför mig.
iallafall på lördagen hade vi kräftaskiva med Niklas moster,kusiner &Pontus.
Det var hur mysigt som helst men det bästa va att få krypa ner bredvid honom och sova,det ända man kunde tänka va "fan vad jag älskar livet"
imorse ringde klockan åtta,då åt vi frukost osv sen vid 20 över 11 skjutsade han mig till A &E då han hade matcher!
Tog en pw med Ellen & Ronja &bara tog
det lugnt! Fyra gick första bussen &var hemma vid åtta! Jag saknar dom SÅ & har sån söndagsångest men Vafan yolo! puss på er!!








Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback