Light Pink Pointer

HALLSBERG NÄSTA

Förlåt för den dåliga bloggningen men har faktiskt varit sjuk&försökt tagit vara på tiden med älskling.
I fredags när jag kom gjorde vi inte speciellt mycket,vi grillade på kvällen och sen kollade film. Igår åkte vi till Niklas mormor & morfar och fikade! så fina ♡
På kvällen beställde jag niklas &Simon pizza som vi åt framför tvn! Åkte en sväng till några som hade kräftaskiva där karin & Svenne va och dessutom Ronja så passade på att prata med henne♡
När vi kom hem somnade jag nästan direkt. Mådde så dåligt igår som alla andr,förkylning och feber. Hade ingen smak heller så ville inte äta,haha;)
Nu är jag på tåget hem,gjort sista bytet&är hemma om lite mer än en timme! Ikväll ska jag kolla Big Brother sen försöka sova. Imorgon är det dax för skola igen& jag är faktiskt väldigt motiverad och tycker det är skönt att ha plugg att göra på dagarna och ha rutiner!
Puss ♡





Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback