Light Pink Pointer

Gymnasiet

Vi är bara 9 stycken i min klass &jag har ingen aning om vem någon av dom är &dessutom var alla bara tysta så ja..
men förhoppningsvis släpper det lite under veckorna &jag får nya vänner!
Klassföreståndarna är helt underbara så det ska jag inte klaga på!!!
Efter skolan gick jag hem&lite senare drog jag &Felicia till dollarstore för hon behövde handla till skolan. Sen har jag fixat här hemma,diskat, startat tvättmaskin osv. Har nyss ätit middag med mammi& Hugo! Huvudet bara dunkar och jag ska hoppa in i duschen och sen isolera mig framför tvn eftersom alla program startar idag;)
Saknar min älskling så,vill bara ha honom här efter en helvetes natt som jag grät mig igenom av saknad ♡ usch!!!
Men det bästa med oss är att vi stöttar varandra,vi försöker få varandra att tänka framåt hela tiden och alltid finnas för varandra! Min finaste kille ♡






Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback