Light Pink Pointer

Älskling

Jag har haft ett underbart lov med dig hjärtat! De har vart ett ett super bra lov, allt har vart perfekt. Känns som jag kommit dig lite närmre än vad jag var innan, vilket känns konstigt då jag tyckt jag vart så nära dig hela tiden, men känns så skönt att alltid komma tajtare! Vi har skrattat & haft de roligt hela tiden vilket vi nästan inte hinner med annars då vi bara träffas helger, då vi bara myser för att ta ut mesta tiden vi kan få av de. Men nu hade vi längre tid och de har vart toppen mysigt babi! ️❤️ 
 
Du är den bästa som finns, du är alltid så snäll och helt underbar! Skulle inte våga tänka tanken På att du inte skulle kunna finnas i mitt liv, aldrig trott att jag skulle kunna hitta en tjej som du! De har vart en dröm att få dig. Att få känna din värme emot mig när jag håller om dig, eller när jag bara får se dig så pirrar de i kroppen. De är en så underbar känsla i magen. Bästa känslan!! Du är så så så vacker och snygg! Min 'lilla' snygging de är du babi❤️ Kommer vara tomt utan dig nu tills vi ses nästa gång! Saknar dig otroligt mycket!! Kommer bli ensamt att sova ensam, kommer ligga och frysa ensam i sängen, skulle behöva din värme och kärlek nu! Behöver dig, vi får vänta och ta oss igenom de här!! Snart vart tillsammans i 7månader och vi kommer klara de här! JAG ÄLSKAR DIG MELINE! Du är allt jag drömt om, min Prinsessa! Min Ängel! Jag älskar dig, nu & föralltid! Puss, Jag älskar dig Babe❤️❤️️❤️❤

Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback