Light Pink Pointer

FAMILJEN ÄR DET BÄSTA JAG HAR

Vi har haft det svårt i uppväxten, framförallt mina syskon & endå har de alltid ställt upp för mig. Jag kan inte önska mig en bättre familj,vi kämpar oss igenom allt tillsammans! Dom har hjälpt mig igenom hela livet & jag kan verkligen inte begära mer av dom. Eftersom jag är den minsta i syskon skaran har det alltid varit dom som hjälpt mig men nu när jag är äldre & förstår lite mer så är det min tur att hjälpa dom& det tänker jag göra till livets slut. Jag antar att jag vill säga tack till dom,för allt❥ Jag vill att ni ska veta att jag älskar er överallt annat på denna jord även i motgångarna vi har så ska jag vara där & hålla era händer. 
Tack till mamma som stöttar oss i alla lägen & gör sitt bästa.
Tack till mina syskon som gör allt från botten till toppen!
& tack till låssaspappa för att du finns här,vi hade nog inte klarat oss utan dig.
Jag älskar er alla,massa kärlek till min vackra familj 💋




Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback