Light Pink Pointer

BLANDADE KÄNSLOR

Varit en helt okej dag,fått träffa mina fina vänner igen❤️ Känner mig hängig,troligen feber men har verkligen inte tid att vara sjuk nu.. Prov hit & dit ,uppsats & massor av läxor.. 
Hela familjen här hemma ligger sjuka utom mamma typ:(

Min skola har förändrats så,eller inte skolan,lärare.. Alla är bara sura & arga hela jävla tiden & man får ingen lust alls att gå till skolan när det är så..

Vet inte riktigt hur jag mår igentligen, jag borde bara vara glad för jag har absolut världens bästa familj,finaste vännerna man kan få& en underbar pojk & jag är så lycklig ,men endå är det något som drar ner mig. 
Fick höra att jag inte är alls lika glad som jag va förut& jag har liksom ingen förklaring till varför,sån jobbig känsla. 

Nu ska jag ta en tablett& fortsätta med biologi uppsatsen, puss på er & ha det bra❤️





Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback