Light Pink Pointer

MYSIGA KVÄLL

Igår vid tre gick jag till Fanny sen komma Linnéa också! Vi sminkade oss & fixade håret,& fotade lite! Klockan sex gick vi till tåget & åkte mot Örebro! Åt McDonalds köpte godis & sen var det dags för bio! Den va jätte rolig,haha skulle lätt kunna se den igen!;) var hemma hos Linnéa vid tolv ,gick ut och gick med hennes söta små hundar sen låg vi & prata och hade det mysigt! Somnade lite efter två och vaknade halv elva,åt frukost sen gick vi ut och hälsade på hästarna,Gud vad jag är sugen på att börja igen!!! 
Nyss hemkommen,ska äta & plugga fysik sen försöka hinna träffa bästavän med. Känns som skolan tar över mitt liv just nu!! Jaja,nästa helg åker jag med sis till Tierp,till min fina lillfamilj& älskling! ❤️
Puss








Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback