Light Pink Pointer

HELGEN

Känner att jag bara gjort tråkiga korta inlägg så tänkte berätta mer om helgen!

I fredags slutade jag halv två,hade oförberett tyska prov sen fick vi gå! Bella kom & hämtade mig & vi drog & fikade sen åkte hem till henne. När Marcus slutade jobbet åkte vi direkt mot Tierp! När vi kom fram Kollade vi det sista av idol,sen körde jag & Marcus hem Niklas. På lördagen vaknade alla typ genomförkylda;) JOJJE!! 
Åt mys frukost osv.sen åkte vi till Angelicas farmor& sen hennes föräldrar:) blev avsläppt hos Niklas & somnade en stund när jag kom dit,haha trött? Åt mat med hans familj, sen gick vi upp och kollade film till typ halv ett,sen gick vi & la oss. Vaknade med världens huvudvärk, åt frukost och gosade lite med min pojke innan jag åkte "hem" vid tolv och åt sen drog vi hem! 
Saknar allihopa massor redan❤️ Ses nästa vecka!!

Har rivit upp min fot på något sätt-.-
Haha, ska iaf hoppa in i duschen sen slänga mig sängen. Puss




Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback