Light Pink Pointer

SEPERATIONS ÅNGEST

Vaknade ganska tidigt idag, myste hela morgonen & gick ut och gick med Millton. Vid ett kom Angelica & Ellen och hämtade mig, åkte hem till dom & jag åt lite innan jojje kom! Pratade lite & bara var! Vid 20 i fyra åkte vi mot stationen & jag har sån himla seperations ångest . Det värsta är att det inte går över på några timmar utan sitter i ett bra jävla tag så får se hur veckan blir! 
Nu har jag fått i mig lite mat & duschat, myser i min säng helt ensam & allt är så tomt! 
Imorgon ska mamma& jag in och köpa julklappar, även om jag igentligen inte har tid för borde plugga så behöver jag lite annat & göra en bara plugga! Men hoppas ni haft en lika mysig helg som jag, puss! 






Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback