Light Pink Pointer

HAN GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA

Tack för att du står ut med mig, tack för att du ser mina brister men älskar mig endå. Tack för att du alltid är vid min sida, tack för att du valde mig!
Jag lovar att när sommarlovet började vågade jag knappt drömma att få en kille som du, men nu är det verklighet & det är väldigt svårt att förstå. Du ger mitt liv en mening, du får mig att skratta till tårar. Du tröstar mig när jag är ledsen, du stöttar mig när det är mycket i skolan ( jämnt ) du tror på mig& det betyder så helvetes mycket! Jag tror inte du förstår, du är den vackraste på denna planet. Du är så fin, så fucking fin. Jag vill vara din, din föralltid ❤️ Jag älskar dig, jag älskar dig mer än ord kan beskriva ❤️




Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback