Light Pink Pointer

Tisdag✔

Vaknade med bästavän bredvid mig,fixade oss till Skolan osv! Hade svenska i 20 minuter sen hälsokontroll,sen fysik&sen tandläkaren.. Sen åt vi,sen matte& resten av dagen musik! Gick hem och pluggade lite tyska,sen åt jag pizza med Felicia och Louise, efter det gick vi till skolan igen för att hjälpa till på öppet hus för dom nyblivna sjuorna! Gick runt där med Felicia ,Arvid,Anna,Stefan ,Adam osv! Sen senare kom Joel också! Jag,Rasmus ,Joel och Felicia följde Arvid och väntade med honom tills hans mamma kom,sen gick vi också hem! Skrattade som as,haha för Goa är ni! Har försökt plugga lite till på tyskan som jag prov på imorgon med tyska är inte precis min starka sida och har inte så mycket nytta av de i framtiden heller.. Men jaja,ska hoppa in i duschen nu eller något! Puss


Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback