Light Pink Pointer

Studiedag

I lördags kom ju Ida,men också Felicia ,Bella och Marcus. Vi kollade melodifestivalen och hade det super mys,grattis Robin! Igår vaknade vi rätt tidigt,åt frukost&ida åkte hem. Då kom Filippa till mig och Felicia,sen typ halv två kanske? Åkte vi in till marieberg,köpte bara ett par solglasögon. Kom hem runt fyra,klockan fem kom Marcus och Bella eftersom Bella fyller imorgon men hon bor i Jönköping så firade vi henne igår. Så vi åt god mat&efterätt. Jätte mys!
Jag har ingen aning om vafan jag gör vaken nu klockan sju på morgon när det är studiedag,men jag somnade väldigt tidigt igår,kanske därför?
Haha,jaja..
Idag kommer Arvid hit,får väl se vad vi hittar på!
Men jag hör av mig ikväll,puss


Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback