Light Pink Pointer

MASSOR AV MYS

Mötte Matilda vid halv två igår kanske, vi gick ut och gick lite sen gick vi hem till henne. Lagade mat,tacos. Vi var barnvakt åt hennes lillasyster,så åkte vi till några och badade. Vi kom hem igen vid tio,då satte vi oss ute,lyssnade på musik och så kom Simon och Victor,pratade och bara umgicks. Hur mysigt som helst. Dom åkte hem vid ett och då gick vi typ och la oss. Halv tio imorse ringde Anton och väckte oss, sen kom han&arvid. Då drog vi hem till mig och åt,tacos haha..
Sen mötte vi Felicia,som jag saknat henne!! Sjukt. Nu ligger jag,Felicia och Arvid i min soffa och dom masserar mina fötter,haha. ikväll tänkte jag och Felicia äta pizza sen sover hon här. IMORGON åker jag till Ellen och Angelica! YEEEY!
Men nu ska jag umgås med a&f innan jag åker bort en vecka igen.
Puss


Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback