Light Pink Pointer

årsresumé

Jag var i sälen med konfermationen som ägde fett.
 
Hade ett jätte bra förhållande med en jätte bra kille som jag idag är bra vän med♥
 
Hade dansuppvisning för första gången
 
Jag spenderade dom flesta av mina dagar till att kolla hockey haha ,på både hallsberg och brynäs♥ och åkte såndär sak som gör rent isen med Göte,haha.
 
Drog även till Gotland med konfermationen!
 
Varit i Uppsala/Tierp hos bäste syster,firade även midsommar där!
 
Galna kvällar på Talangen med mina vänner!
 
Jag konfermerades.
 
Öland med twin.
 
Ännu en dansuppvisning.
 
Firade jul med min underbara familj♥
 
Sist men inte minst,nyår med mina tjejer♥
 
 
 
Där fick ni en kort sammanfattning om mitt år.
Puss
 

Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback