Light Pink Pointer

Till min älskade

Hej älskling!
Du förstår inte hur mycket jag älskar dig! Du är den snällaste och mest underbara man kan få! Du är bäst! Du gör mig alltid på bra humör, om jag är på dåligt och du skriver så blir jag glad och struntar i de dåliga!♥ Du får mitt hjärta att slå några extra slag varje minut! De kan inte gå en sekund utan att jag tänker på att jag har en sån som du, de är helt underbart!♥ Känslan att få vara med dig, höra din röst viska och att känna din närhet är obeskrivlig! Ditt utseende är så vackert! Du är så så så himla vacker, allt är så fint med dig!♥ Om bara distansen kunde försvinna så skulle inget vara fel! De har gått lite mer än två månader nu sen vi blev tillsammans och de är dom två bästa månaderna i heeeela mitt liv och flera ska det bli!! Att du är en del av mitt liv är så sjukt underbart!♥ Jag älskar dig Meline Agnetha Lindahl!♥Du är de finaste jag har! Jag kommer alltid ställa upp för dig och jag vet att du gör de för mig också, jag kommer alltid finns för dig om de är något och de lovar jag dig! Sagt de förr och jag säger de igen, I Love You!♥♥ // Din Niklas!♥

Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback