Light Pink Pointer

SO FUCKING HAPPY WITH YOU

Jag har tamefan det bästa personerna i mitt liv. De finns där för mig i vått & tort! De skrattar med mig, de torkar mina tårar & det finns med mig i med & motgångar! Ni kommer aldrig kunna förstå hur tacksam jag är att ha er i mitt liv. Ni gör mig till den personen jag är idag& mitt liv vore absolut ingenting utan er. Våran planet är ingen bra plats, men med er i mitt liv åh kan verkligen inte önska mig mer! 
Jag hoppas att vi aldrig kommer skiljas åt, ni gör mig så helvetes stark & jag hoppas ni vet att jag alltidalltidalltid finns för er! Det viktigaste i livet är kärlek, & det har jag verkligen fått! Jag behöver ingenting mer sålänge jag har er.
Jag älskar er , hoppas ni förstår det❤️



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh jag älskar dig med, inget utan dig världens finaste!!❤️

Postat av: Habibi

Aw! Du gör ens dagar ljusare när du kommer med ditt leende i korridoren! Alltid fylld av energi
Du betyder massor för mig meline, även fast vi är jävligt dåliga att träffas utanför skolan... Du finns alltid där och jag lika så för dig! Älskar dig min lilla habubu❤️

Postat av: Fanny

Gud vad söt du är mitt hjärta! Du betyder massor för mig och jag älskar dig!❤️




SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback