Light Pink Pointer

Jag Älskar Dig Min Glädje spridare!♥

Till min ängel!♥
De finns ingen som är så underbar som du är älskling! Du gör mig till den lyckligaste killen, när jag får vara med dig så är de som allt annat försvinner och jag blir så himla glad! Skulle göra allt i världen för att få krypa ner brevid dig och somna varje natt! Man känner så sååå ensam utan den man älskar sååå jävla mycket! Min kärlek till dig är obeskrivlig.♥ Jag visste inte riktigt vad som hänt idag och de var inte meningen och säga som jag sa, jag ångrar de hur jävla mycket som helst. Känner mig så jävla dum som sa fel, visste inte hur du redan kände dig. Jag kommer alltid att finnas för dig och kommer alltid att stötta dig framåt i livet! Du är de bästa jag har!♥  Men du är den underbaraste flickvän man kan ha! Du är en så underbar person, snäll, glad, bäst, perfekt, omtänksam, sjukt underbar, vacker, snygg, söt! vet att de kan vara jobbigt ibland för dig, men du är stark babe! Jag vet att du klarar de bara att du tror på dig själv, jag vet att du klarar de och tror du också så går allt du vill! Jag kommer alltid att vara din och kommer älska dig tills jag dör! Kommer alldrig släppa dig, Aldrig! Puss min älskade! Hoppas på bättre humör i morgon bitti!  JAG ÄLSKAR DIG MELINE LINDAHL!! Min egna sötnos ♥♥♡♥♥
 

Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback