Light Pink Pointer

Storasyster❤

Min livskraft,du har hjälpt mig igenom hela livet. Du har alltid funnits där&ju äldre jag blir undrar jag bara mer&mer vad jag skulle ha gjort utan dig. Du är tydlig med att visa att du verkligen finns där,det spelar ingen roll hur många gånger du säger det,det värmer i hjärtat lika mycket varje gång. Du är min förebild,det starka bandet du&jag&bella alltid har haft,kommer alltid vara kvar. Spelar ingen roll vilken tid på dygnet du ringer,jag kommer alltid svara och lyssna på vad du har att säga även om det handlar om dåliga eller bra saker. Du har alltid tagit hand om mig&nu är det min tur att visa hur jävla tacksam jag är. Många har svårt att förstå hur vi kan vara så tajta,men du är inte bara min syster, du är min bästavän. Hon jag alltid kan prata med,hon som jag kan gråta för&veta att du kommer finnas för mig. Mitt första ord var Ellen&det kommer vara mitt sista med. Du gör mig så stark,så jävla sjukt hur mycket du betyder för mig. Jag hatar att bo så långt ifrån dig,det tar död på mig inombords men samtidigt gör det att vi tar vara på varje sekund vi har tillsammans. Du är en sån jävla bra människa,men ibland alldeles för snäll! Du är den starkaste jag känner,alla motgångar du har haft har du tagit dig igenom och jag är så stolt över dig! Jag önskar jag kunde få vakna upp hos dig varje dag. Folk säger att ju äldre jag blir,ju likare dig blir jag&det gör mig så himla glad. För jag vill vara som du,människan med största hjärtat. Jag lovar att hålla din hand livet ut,min syster. Du ska vara stolt över dig själv,du har INGET att skämmas över. Jag hoppas du förstår hur betydelsefull du är på denna planet.
Gråter du,gråter jag. Skrattar du,skrattar jag. Skriker du,skriker jag.
Hand i hand livet ut,jag älskar dig❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄR RÖRD TILL TÅRAR. Jag älskar dig & kommer stå vid din sida för alltid. Jag ska hjälpa dig genom livet på det bästa sätt jag kan. Jag är så glad som har dig. Tack för att du är du min älskade lilla <3




SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback