Light Pink Pointer

Ellipelli Gästbloggar - Mardröm

Ååh, jag drömde en mardröm natten lördag till söndag,
en mardröm om att min lilla ÄLSKADE Meline var försvunnen,
innan jag vaknade upp ur den HEMSKA drömmen gråtandes,
så hade Meline varit försvunnen i TVÅ DYGN 
& jag var ute och vandrade/letade dygnet runt!
När jag väl slog upp ögonen tog jag direkt tag i mobilen,
facebook nyhet - Meline Lindahl har kommenterat ditt foto,
GISSA OM JAG KUNDE ANDAS UT IGEN!
Shit, tårarna spruta, jag var för faan knäckt!
 
Jag HATAR hur mardrömmar kan krypa sig på & göra sig så verkliga!
Det tar sån tid innan man kommer tillbaka & inser att det var en dröm,
i detta fall en mardröm, man känner SÅ mycket & mardrömmar är så intensiva..
 
JAG ÄLSKAR DIG MELINE; UTAN DIG INGEN MIG! <3
 

 
Ps. Förlåt för dålig gästbloggning!
Har en del att stå i men gör så gott jag kan!
 
PUSS Ellipelli
elinorlindahl.blogg.se

Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback