Light Pink Pointer

Ellipelli Gästbloggar - Hinner knappt :p

Hehe, jag vet egentligen inte om jag är så mycket bättre än Meline.
Har så mycket för mig just nu, började min andra termin på universitetet idag.
Men jag vill slänga in ett inlägg om att JAG SAKNAR MIN FAMILJ.
Att flytta flera mil ifrån dom var något av det läskigaste & mest spännande jag gjort,
Jag mår bra & ÄLSKAR det livet jag byggt upp, men ibland är det bra jävla tungt!
Just när saknaden kryper fram blir det riktigt jobbigt faktiskt..
SAKNAR DIG MELINE MIN LILLA SKIT <3
 
Ska hur som helst försöka skriva ihop ett inlägg om min läggning,
SÅ FORT JAG HAR TID, vilket förhoppningsvis blir senare i veckan ;)
 
NU SKA JAG KOLLA PÅ "UNDERBART ÄR KORT", KOLLA DET! :D

Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback