Light Pink Pointer

Ellipelli Gästbloggar - FULL RULLE

Hade såååååååå mycket för mig igår så jag hade inte en chans att blogga här!
Hann knappt med min egen blogg för ens sent på kvällen/natten. elinorlindahl.blogg.se
Hur som helst, nu är jag här igen & gör ett inlägg så att det händer nått på bloggen ;)
Vet dock inte riktigt vad jag ska blogga om, så trött & omotiverad, pissväder!
 
Hur ser eran dag ut en sån TRIST lördag?
Vi ska typ ha en "fixardag", hemmadag?
Vi har en del i lägenheten vi måste komma i ordning med,
och den måste storstädas grundligt idag,
vi är ju ganska nyblivna sambos jag & Angelica ;))
 
Annars är fredagar & lördagar en sån dag det måste hända något,
annars känns det inte som helg på något sätt? Eller?
 
Jaja, jag kanske kommer förbi senare & har nått vettigt att skriva ;)
 
PUSS

Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback