Light Pink Pointer

Lista!


1. Vill du ta ditt ex tillbaka?nej!
2. Har du någonsin förlorat en nära vän?Ja..
3. När var sista gången du verkligen skrattat?vet inte
4. Något är fel, den första personen du vänder dig till?Syster
5. När var sista gången du grät mycket?vet inte
6. Hur många kan du berätta allt för?endel
7. Har du någonsin sett en fallande stjärna?nej
8. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig?ja
9. Beskriv dig själv med ett ord?sprallig,glad,snäll/dryg
10. Har du något som hör till ditt ex?nej
11. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet?Ja många gånger?
12. Favoritmat?Tacos
13. Favoritlåt?hm massa.
14. Favoritfärg?rosa,blått
15. Bästa vänner?Dom vet det självs
16. Person jag saknar? Pappa
17. Första kram? ofta man minns det?:s
18. Senast kram? Hugo
19. Senaste meddelande från? Sofie
20.favorit butik? Olika
21. Vem förväntar jag mig att känna för evigt?Min familj
22. Favorit djur?vovve
23. Hur Lång? inte vet jag?
24. Vem har mitt hjärta?jag
25. Favorit film?vet inte
26. En hemlighet?det är ju ingen hemlighet då?..
27. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? vad är det för cp fråga?:s
28. De flesta minnen med? vet inte
29. Den hetaste personen? nån
30. Vem jag inte kunde leva utan?familj,vänner osv..


Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback