Light Pink Pointer

Torsdag!

Idag kom jackorna på posten :D
Har haft en helt okej dag idag faktiskt!
Känndes som att jag var fokuserad i skolan,förutom fysiken då.. Haha..
Har precis läst igenom kapitlet jag har prov på imorgon i so:n så nu ska jag läsa på det jag anser är viktigast ,booring!
Men igår iallafall,pluggade jag med Fanny,vi gjorde klart matten och pluggade so.
Sen när jag kom hem åt jag&läste igenom engelskan som gick jätte bra idag faktiskt:D
Men haha kul inlägg ,i helgen ska jag sova ut&plugga!
Jätte mycket i skolan just nu!
Ska också kanske börja rida igen med Fridis! Skulle vara sjukt kul att få gör någonting med min Frida!
Men nu ska jag inte underhålla er mer,ni får två bilder på mina jackor& en full pluggbild;*


Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback