Light Pink Pointer

Oscar zia <3

Jag blev så sjukt arg när dom sa att Oscar åkte ut x factor. Han var värd att vara kvar,plutten:(

-
Sov hos klara i fredags med Sofie ,ja ni såg väl videon? Haha..
Det var väl kul:)
Igår gick jag hem från klara vid ett kanske för att äta&fixa mig,sen vid tre tror jag,mötte jag Ida och var med henne till åtta,vi kollade typ film och pratade och hade det super mysigt!
Mamma&micke kom Hem från båten igår,min syster har ju varit här! Fick godis,hihi! Så jag åt&pratade lite med dom sen gick jag ut&gick med Sofie!
Låg och kollade på film till ett kanske sen la jag mig,försökte gå upp vid nio för att kunna somna tidigt ikväll så jag orkar upp imorgon igen....

-
Har precis fixat mig och väntar nu på fanny,vi ska ha pluggdag idag :(
Imorgon är skolan igång igen,kill me!
Förlåt för dåligt bloggande men jag har inte orkat!
Ska bättra mig,kanske;)

Puss ❤


Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback