Light Pink Pointer

Sofie Strömqvist!

Jag har många vänner,många bra vänner&många bästavänner,men ingen är som du.Du är som min andra halva!
Du tänker precis som jag,du ställer alltid upp för mig.Jag vet att jag ALLTID kan ringa dig om det är något&du vet att du alltid kan ringa mig hjärtat!Ingen har nog så starkt vänskapsband som du och jag har,det kan gå dagar utan att vi ses men endå är vi lika tajta,vi har gjort allt tillsammans,gråtit,skrattat,skämtat,skrikit,bråka!Alla är värda en sån som du!Min egna Soffe,du betyder otroligt för mig,jag har nog aldrig haft en sån bra vän som dig!Och nu när jag varit i Uppsala i 5 dagar har jag saknat dig det gör ont!JAG VILL ALDRIG VARA BORTA FRÅN DIG SÅLÄNGE IGEN!Shit,det kändes som en evighet!Du är den enda jag känner mig tryg med när det gäller att prata om privata saker!Med dig kan jag vara mig själv,men dig är jag stark!Och jag vill säga tack,tack för allt du gjort för mig,speciellt den senaste tiden när jag mått så dåligt.Men du har fått båda mina fötter på jorden igen,för jag har förstått att med dig klarar jag allt,tillsammans klarar VI allt!Du ska aldrig behöva gå igenom någonting ensam,jag kommer finnas där precis bredvid dig.Det spelar ingen roll hur mycket jag skäller&skriker på dig,du bara kollar på mig och ler&får mig att le!Seriöst,du delar allt med mig,när jag är arg är du ,när jag gråter gör du,när jag är glad är du!Det är otroligt att jag har en sån bra vän som du Sofie,seriöst.Min blonda bästavän hihi,du är bäst!Förlåt,förlåt för att jag inte såg vem du var tidigare,ja vi har varit kompisar i 8 år ,men bästavänner i två.Jag minns när vi började förstå att det var vi som skulle vara dom där oskildbara vännerna,vi var varje dag,vi gjorde allt!Kommer du ihåg när vi åkte till stockholm?Och örebro&träffa massa killar,haha lite stolta vi var!Eller när vi sov för ett tag sen?Vi skrattade tills vi grät!Vi behöver inte göra något märvärdigt för att ha kul,vi behöver bara titta på varandra.Du är som en lillasyster för mig,hihi jag är ju fakitskt typ 11 månader äldre än dig.Min lillfis,jag älskar dig så otroligt.För mig har du inga fel hos dig!Jag kommer finnas för din sida all the time,no way that i leave you!Sålänge jag har dig behöver jag ingen annan!
Jag älskar dig Sofie,and you know it!/Melli
HAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHA
kommer du ihåg hur mycket vi skrattade åt den här?SHIT det var länge sen..
 
 
 

Kommentarer



SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback