Light Pink Pointer

Elinor Lindahl <3

Min Storayster är den starkaste personen jag känner,hon är den som ALLTID har ställt upp för mig & tror de eller ej men vi har ALDRIG bråkat. Jag är så glad att jag har den kontakt som vi har för det är inte många syskon som lyckas med det! Hon gör mitt liv så mycket enklare och jag skulle seriöst inte klara mig utan henne!
Och jag är så stolt över henne och så glad att hon mår så bra idag efter allt hon har fått igenom! Och jag är så glad att hon hittat Angelica för jag ser på hela Ellen hur hon lyser upp när hon är med henne. Jag hatar att se dig gråta,då gråter jag själv för på riktig du är den bästa jag har. Ja, och resten av familjen.
Jag vill att du ska veta att jag älskar dig mest över hela jorden och jag är så himla tacksam för allt du har gjort för mig,min livskraft ♡

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKADE UNDERBARA! Jag blev alldeles rörd. <3 Jag älskar dig mer än ord kan beskriva, mer än världen!! Tack snälla söta underbara lillasyster <3 Jag kommer alltid finnas här för dig! <3 PUSS




SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback