Light Pink Pointer

Gästbloggar - Ellipelli

Hej världen!
 
Ellipelli, elinorlindahl.blogg.se, Melines storasyster här! :))
Nu är det så att Meline har lite mycket att tänka på just nu,
och hon har inte direkt motivation för tillfället till att blogga,
så jag lovade att gästblogga lite & hålla bloggen vid liv,
(hon bad mig om det tills hon kommer tillbaka)
 

Tänkt mycket på det här med ung kärlek efter att i flera år stöttat mina yngre syskon,
framför allt systrarna Bella & Meline när det kommer till killar/kärlek. ;))
Så här kommer lite visdomsord till alla unga människor som fått sitt hjärta krossat.
Alltså, ni är såååå unga! & har HELA livet framför er,
så det absolut dummaste ni kan göra är att förändra er själva,
eller ge upp allt ni har för en kille/tjej.
NI förtjänar någon som älskar er/dig FÖR DEN DU ÄR!
Du ska inte ändra varken ditt utseende eller din personlighet för
NÅGON ANNAN ÄN DIG SJÄLV!
Och deppa inte ihop allt för mycket om första kärleken inte håller, för ni är unga!
Har hela livet framför er & många av er kommer få uppleva det MÅNGA gånger.
Men visst är det mysigt med kärlek & ABSLOUT NÅGOT ATT TA VARA PÅ! <3
 


Så, KÄRLEK TILL ER ALLA!
& puss på finaste Meline <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: K.

Mycket fina och värmande ord Elinor! Sådant tror jag vi alla behöver höra! :)

Svar: Tack sötis! Ja, det tror jag att du har helt rätt i <3
melinelindahl.blogg.se




SIGNATUR:

MAIL: (frivilligt)

BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback